Längtar så till paris

Sitter här och klickar hem lite tidningsprenumerationer. Mina favoriter är helt klart "veckorevyn" och "glamour", sen kommer "topphälsa" som faktiskt ger lite konstruktiva tips om hur man ska träna!

Kom på att jag åker till Paris om typ en månad, helt fantastiskt. Då ska jag julklappsshoppa och hänga med mor och syster. Paris är den absolut vackraste storstaden jag vet som har allt att erbjuda. Mysiga franska caféer, ett mångsidigt uteliv, mysig stadsmiljö och trevlig shopping. Om jag skulle flytta till någon annan storstad så skulle det helt klart vara dit. Det blir nog typ sjätte gången jag åker dit nu. Ska lägga upp min Parisguide sen här så ni får se vilka guldställen jag har hittat.

Sist jag och mamma var i Paris var vi på bio på champs-élysée, mäktig upplevelse!



Johanna och Mattias i Paris, sommaren 05

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0