my god.

Sitter på Makalös nu och har lunch. Har ätit god linssoppa och tuggar nu ett extra i väntan på något roligare.
Imorrn innan jobbet ska jag söka jobb! Jag måste måste måste få ett annat jobb nu. Inget fel på Makalös, snarare på mig som är så ångestladdad.

Ska iväg och simma sen med Jonatan, Venla, Li och Torbjörn. Det kanske kan lugna min oroliga själ.
Hade så jäkla svårt att komma upp imorse. Fyfaan. Och jag är redan ett svin på morgonen, då kan ni ju tänka er hur jag var i morse. Tror att jag inte är frisk alls faktiskt. Har fått tillbaka halsontet och känner mig kallsvettig. Tur att jag inte jobbar tidigt imorrn och får sova ut. Behöver verkligen det. Idag ska jag jobba över en timme så att jag tjänar lite extra (om det finns plats), annars får jag väl luffa omkring på stan.
Min kollega berättade att hon lyckats spara 12 000 kr den här månaden! Hur fan lyckas man med det? Helt grymt. Jag vill också kunna lägga undan 12 000 i månaden. Jag vill - måste - ut och resa snart. Men hur fan ska jag lyckas med det? Jag behöver ett jobb, och det snabbt!

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0