nej det blev inge...

jobb idag heller. Jag är helt enkelt för matt, för sjuk, för orklös och har för mycket hosta. Det ni!
Jag har lite för höga förhoppningar angående det där jobbet som mammas kompis eventuellt kunde fixa åt mig. Det skulle save my week and life. På fredag ska Johanna förbereda en överraskningskväll åt mig och Krimmy. Eftersom hon "råkade" avslöja sina planer om bowling får det inte bli det. Jag ser fram emot det.
Idag har jag ringt en massa samtal, ska på en intervju om en och en halv vecka (långt fram, eller hur) på en hemtjänst på Söder. Har även anmält mig till Aleris vikariepool så där kanske jag kan få in lite jobb... Weell...
Har tankat ner "lipstick jungle" och "gossip girl säsong 2" så nu ska jag frossa i tv-serier!

Sleep well...



Gossip girl - javet, sucker för skitserier.

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0