Nystart!

Sitter på Makalös och har lunch nu. Än så länge har ju veckans mål gått bra, haha. Nejmen, åt precis bulgursallad med köttfärsbiffar, ska ta en liten promenix till VI nu och köpa lite cola. Något kul måste man ju ha. Även om lightprodukter inte är bra så är det godare än kaffe, eller hur?

Jag blev kallad hiphopare idag när jag kom till jobbet på grund av min huvudbonad. Alltid roligt att bli nischad för jag är den mest onischade människa som finns, tycker ni inte.
Ska nog ut och jogga senare ikväll, ska försöka introducera Tobb inför styrketräningsprogrammet eftersom han har fått ont i knäna och inte kan jogga. Man kan ju liksom inte lägga av för det.
Måste börja använda mina docs snart, synd att jag får sånt jävla skavsår bara...

Vad gör ni idag?

PUSSHEJ

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0