One of those Skansensundays.

Idag har  HP plus Jonatan varit på Skansen. Sjukt mysigt faktiskt i det fina höstvädret. Vi kollade bamsebjörnar och älgar (i ett annat sammanhang än trafikolyckor). Mycket trevligt att faktiskt ha gjort något en söndag, inte allt för vanligt?
Imorrn äre jobb igen sen barnvakt och förhoppningsvis hinna med en joggingtur (jag antar att Tobb inte är alltför på nu efter jobbet). Efter Skansen åkte vi och mötte upp Venla för inside-skvaller. Så härligt och så brudigt. VI åt rejält på tacobar och jag är proppmätt nu igen med tanke på att vi åt hamburgare till middag. Fyfan vad jag verkligen vill styra upp mina kostvanor och verkligen känna mig nyttig. På helgerna verkar det omöjligt.

Har kollat alla bloggar och ska snart ta en dusch och kolla på min älskling på tv (aa), eller hur Anna?



Mina vänner är underbara!

Varför ens bry sig?
Postat av: Krimmy

Tack för igår :) kul va det! Ha en bra vecka pusss!!!

2008-10-13 @ 14:01:52
URL: http://krimmy.blogg.se/

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0