Planeringsdag

Typ, eller inte riktigt. Men jag vill att ekonomin ska gå ihop den här månaden så jag och Tobb har varit och storhandlat. Köpte mat för 500 spänn och en del praktiska matlådor så att det känns fräscht att ta med sig mat till jobbet. Har precis gjort en supergod linssoppa - pappas recept som jag ska äta på jobbet den här veckan tänkte jag. Köpte även köttfärs och fläskfilé att göra iordning senare i veckan. Dessutom, jag köpte två stockar snus så jag har resten av månaden. Haha.
Det är så där mysigt romantiskt att handla med sin pojkvän, även om vi inte bor ihop. Vi skojar och gosar som aldrig förr! Jag hjärtar hjärtar hjärtar dig min fina älskling!

Gårdagen var trevlig, men chill. Ingen var på riktigt partyhumör utan vi satt mest och drack och snackade. Imorrn äre jobb igen och då ska det gå riktigt bra, har jag bestämt!


Hoppas ni haft en bra dag!

PUSSHEJ

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0