Scarlett är heeeet!

Kom nyss hem efter en helkväll med HP. Vi var först (tillsammans med mor och Jonatan) och såg Vicky Cristina Barcelona! Vilken kanonfilm - underhållande från sekund ett. Och fan vad het Scarlett är, det är mitt nya kroppsideal. Värsta kurvorna och hon var "fyllig" enligt Krimmy. Undrar vad hon menar?

Sen hamnade vi på Tuck. Vårt nya favvohäng vid Skanstull. Trevligt. Mycket snack om barndom och sånt. Sånt man bara avhandlar med sina bästa vänner - "love yah".
Verkar vara fest hos Jonatan på lördag, hoppas på det. Lär bli en lyckad helloween-fest utan för höga/låga förväntningar, utan liksom bara standard och bra. Eller?

Jag gillar Jonatan och Venla. Jonatan kom fem minuter innan filmen skulle börja "kommer inte Venla?", I dig you guys!
Annars har det varit en mycket seeg dag på jobbet. Imorrn börjar jag först vid halv fem, skönt. På dagen ska jag slappa, motionera, göra matlådor och eventuellt träffa Johanna. Vill hälsa på Gunilla innan årsskiftet!

Jaja, sov gott och dröm om denna skönhet...



Varför ens bry sig?
Postat av: krimmy

mohahaha

2008-10-30 @ 15:40:32

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0