Secret diary of a callgirl.

Sitter och kollar avsnitten av "secret diary of a callgirl". Billie Piper gör faktiskt riktigt bra ifrån sig som Belle. Och man fastnar, bättre kvalitet än andra avenyn. Men vad är inte det?
Har precis spanat in senaste säsongen av "två och en halv män". En av mina favoritserier.

Borde egentligen sova men har överdos av sömn så jag är inte alls särskilt trött. Idag har jag varit riktigt effektiv och sökt massa jobb. Måste måste ha ett jobb NU! Förövrigt har jag städat mitt rum - check, diskat - check, tvättat - check.
Min Tobb är och spelar poker. Hoppas på storvinst ikväll, eller hur?

Hoppas allt är bra med er. Vore roligt om ni lämnade lite kommentarer, mer motiverande att skriva då!

SOV GOTT!


Billie Piper


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0