Shiet

Middagen igår var sjukt trevlig! God mat och trevligt sällskap. Det är egentligen för sällan man ses allihopa. Sen blev det hem till Anna i Karlaplan. Trevligt att träffa Anna och Nathalie! Ses alldeles för sällan tycker jag, därmed.
Sen åkte jag och mötte Krimmy för Debaser, där var Jonatan, Jens och Emil. Det var trevligt till en början med förlöstes snart i irritation, som vanligt. Vi stannade till typ 2 sen mötte jag Tobbe som handlat på donken. Och det värsta var, när jag var framme i Kärrtorp på tuben så var min kamera borta!
Ringde världens snällaste Mattias och frågade om han visste, han var på donken och hade den inte. Jag fick vända och åka tillbaks till Debaser, typ omöjligt att hitta den tänkte jag. När jag kommer dit stod Mattias vid debaser och hade frågat efter min kamera i baren! Hur jävla snällt som helst. Och där var den! Jag är såå glad. Trodde det var helt kört. Och jag är glad att det fortfarande finns vardagshjältar som Mattias! Tack så jättemkt!






Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0