SLITEN

Ja, det är sant, jag är sjukt sliten. Sitter av tiden här på Makalös, även om det har gått rätt hyffsat. Idag har jag hunnit med mycket, åt lunch med mamma och Tilde med vänner och varit hos mormor och hälsat på. Sen gick jag förbi Starbar och hämtade mina stövlar, vadå walk of shame. Haha, vem fan kan glömma sina skor?

Imorrn är det fredag igen och jag har inga planer för helgen, ska eventuellt ut en stund med mor min imorrn och härja, HP följer säkert med, på lördag kanske det blir lite vinkväll med brudarna hos Danni (om jag får komma). Ska höra sen. Sen måste jag hinna jogga också, för det lär jag inte orka idag. Näe, när jag kommer hem ska jag lägga mig i sängen och slappa och kolla något dåligt program, ska ju jobba imorrn som sagt. Var egentligen meningen att vi skulle supa hemma hos Niklas idag, men så verkar det ju inte bli.

Har ni tänkt på en sak? Fan vad skönt det är med bra tjejkompisar som man kan skratta åt sina misstag (pinsamma fylleminnen och sånt) med. Jag har en del sånna men den som är oslagbart den bästa är nog Anna - jag vet att du läser min blogg.

Hörs sen!

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0