Snart jobb!

Vaknade för ett tag sen och känner mig väldigt seg. Ska iväg och jobba snart, mellan ett och sju. Kan bli skönt, men måste bunkra upp med halstabletter och tidningar så att jag står ut (är ännu inte helt frisk). Hostar som en pensionär och snyter mig som en allergiker, det är hett det!

Gårdagen var som sagt trevlig och jag är glad att jag har mina vänner kan väl lugnt sagt säga. Det är så kul att vi hållt ihop så länge tycker jag! Igår pratades det massa zakynthos-minnen efter att Krimmy läst i den rosa boken om allt skoj vi skrivit ner. En av konversationerna såg ut såhär:

Mischa till Kane:
- Do you have a knife?
Kane:
- Pardon?
Mischa:
- Do you have a knife?
Kane:
- No, but If I had I would probably not give it to you, you will stick down everyone on this street.

HAHA! MINNEN! Måste ta en "remember the times" kväll snart HP!


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0