The big Å

Har precis kollat på "S.O.S Familjen". Otroligt speciellt program, ungen var helt odräglig.

Ska nog sova snart, ska upp tidigt och jobba imorrn och fan, jag är inte pigg på morgonen.
Pratade precis med "de gulligaste" på telefon, blir nog simning med dom och lite annat folk imorrn efter jobbet. Låter mysigt att sitta i bastun och steka och snacka skit.

Känner mig hyffsat nöjd med dagen faktiskt. Har kommit undan utan att äta godis (och annat godisliknande) och jag har varit ute och joggat. Än så länge har jag sökt ett jobb men på onsdag när jag är ledig under dagen ska jag söka fler. Jag måste få in en fot nu och komma vidare. Avskyr den här hjälplösheten att vara beroende av ett jobb med provision. Inte för att jag är dålig, men jag inbillar mig att min "försäljningsförmåga" helt plötsligt ska trollas bort. Och det värsta är att den kan det. Låter man desperat på rösten får man ju inget sålt! Och desperat låter jag ofta eftersom jag är rädd.

P.S Jag vill också ha träningsmaskiner hemma så att jag kan träna!


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0