05 var ett händelserikt år...


Vässarö, 05, med klassen
Johanna ska "falla bakåt" och tas emot. Kommer ni ihåg?


Vässarö 05, Med klassen
Så jävla trist vare, eller hur Johanna?



Paris 05, Med Chrippa, Sanna, Johanna, Nina och Mattias
Påväg till Paris, Johannas första flygtur (och första hatt)


Paris 05

Jag och Nina har varit hos frissan, Nina med dreads, jag med mitt första löshår.


Tunisien, 05 med familjen och Ahmed
Muslimskt bröllop, diggar ni inte min uppseendeväckande klänning? lol


Skåne, Höstlovet 05
Vårt första år tillsammans, visst är vi lika?


Skåne. 05
Visst syns det att vi är på landet?


Öland, 05, med "dasscrew"
Vi fick våfflor på Ica nära, det diggade vi, eller hur Nathalie?


Öland 05
Behövs det ens någon kommentar, jag älskar det här. Johanna som bondmora och Mandy som brat


Öland 05
Vi gav oss ut på äventyr, kyrkan.


Öland 05
Vi spelade plump och myste och sunkade.


Öland, sommaren 05
Our first summer.


Öland 05
Efter balkongkatastrofen hade jag gips i typ ett år.


Öland sommaren 05
The himbo and the bimbo


17 år
Mattias, Sanna, Nina, Johanna, Chrippa och Sara


17 år
Chrippa på den gamla "goda" tiden





Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0