Vårbergloppis, många fynd.

Har varit på loppis idag med brudarna och Tod. Blev en del fynd, bla en svart kavaj från Zara för 10 spänn, två jättesöta klänningar 5 kr styck, en baströja, och en blå sidenjacka från HM 10 spänn. Det kallar jag billig shopping. Kom precis hem från världens mest vulgära kinesrestaurang. Jonatan, I missed you. Var där med pappa och plötsligt dök Tobb och Anton upp, de hade valt samma restaurang. Ska möta Johanna och Krimmy snart för en toppen utekväll, som vanligt. Blir svart klänning och mina nya skor - klassiskt och bra. Tröttnar aldrig på den här klänningen...
Men nu måste jag sminka mig!

Hörs om inte annat imorrn!

PUSSHEJ

Varför ens bry sig?
Postat av: jonatan!

vi tar kina, 25e. vå-lulle!!!

2008-10-05 @ 13:04:18
Postat av: Mischa

HAHA!

2008-10-05 @ 18:03:53
URL: http://missantrop.blogg.se/

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0