Veckans mål, release

Från och med den här söndagen ska jag varje vecka skriva upp mål jag ska klara under nästkommande vecka för att nå mitt självförverkligande så snabbt som möjligt (skratt). Lika bra att sätta igång med skiten...

- Träna 4 ggr nästa vecka. Jogga plus styrka från GI-boken
- Äta regelbundet och inget godis (frukost, mellis, lunch, mellis, middag, frukt)
- Söka minst 20 jobb.
- Få ett jobb!
- Överväga om jag ska fortsätta på grekiskan, jag ligger sjukt mkt efter.
- Ha kultursöndag (som den här veckan).
- Inte dricka någon alkohol förrän helgen.


Vad tror ni? Kommer jag klara det! Motivera mig, mina få läsare!!



Varför ens bry sig?
Postat av: Venla

1) SÖT BILD SÖT TJEJ

2) Träna 4 ggr. Hm, räcker inte tre ggr? För höga mål stjälper i det långa loppet...?

3) Alltså Mischenka jag vet inte det där med alkohol...när det är onsdagkväll tänker jag: Mischas lill-lördag. Vad ska jag tänka nu? Mischa sitter hemma och kollar på Andra avenyn med Tobbe (åh om jag ändå en dag fick kalla DIG samboförslappad en dag...kommer nog aldrig hända som tur är...men Bästa ordet alltså.)



Annars så: du klarar allting ju kvinna. Inga problem! Sen får du ju belöna dig i slutet av veckan med kulturella aktiviteter haha. Jag är på nästa gång! Vad står näst till buds? MUSEUM? :O :)



Puss!

2008-10-12 @ 21:44:33
Postat av: Anna

Självklart klarar du det! Ja ska också försöka träna 4 ggr den här veckan! Haha ska bli kul o se om ja gör d :)

2008-10-13 @ 10:06:02
Postat av: Mischa

Venla: Mm jag vet, wonderful! Tack raring!



Anna: Fan vad kul! Vad tränar du.. vi borde träna ihop!



PUSS

2008-10-13 @ 12:52:25
URL: http://missantrop.blogg.se/

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0