Back.


Nu är jag tillbaks efter en helt underbar vecka på Kefalonia och Zakynthos. Det var mellan 30-35 grader hela veckan, vi åkte en massa moppe runt ön och i bergen. Vi åt på grekiska tavernor och vi myste som bara fan. Fyfan vad bra det var!


Moppeutflykt


Min fina fina fina älskling


In i dimman


Whigga


Bergochdalbana på norra Zakynthos


dearest.


Påväg till Zante


The annoying tweetieguy


Laganas


LOL?


Argassi


Argassi beach


Norra Zakynthos - Så jävla vackert.


Återigen, så jävla vackert.


Vår trogna vän, moppen.


Sanningen om mig


Lourdas


Sista kvällen!



Tack älskling för en underbar resa. Du och jag mot världen!




Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0