depp-tisdag

Igår var verkligen en jävligt deppig dag. Jobba tidigt, ut på stan för att söka jobb, hem och plugga och betala räkningar, younameit förfan. Det känns förnedrande att behöva gå runt och lämna in CV när man varit uppe sen fem på morgonen... Som idag dåra. Efter jobbet idag ska jag och mamma gå på bio, nya persbrandtfilmen förhoppningsvis. Och idag har jag bara en tidig morgon kvar den här veckan, om vi inte räknar med söndag när jag ska upp vid halv åtta.

Ikväll ska jag som sagt på bio och sen ut och springa med Tobb, blev inget igår, han orkade inte - jag var omotiverad och hade en massa andra saker som behövde göras, men idag så!

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0