fuckthisday.com

Usch. Jag mår inte bra alls. Är sönderstressad på grund av jobb, sömnbrist, pluggbrist och framtida pengabrist! Vafan ska jag ta mig till? Har sökt typ 6 jobb idag och är trött på det här tillintetsägandet. Jag har ju meriter nu? Borde jag inte få jobb då? Vafaan! Dessutom har jag inte tid att söka jobb för jag måste ta varenda arbetstillfälle som guld fram till månadsskiftet, så det är bara att pinas vidare. Jag är så sjukt trött. Det blir man när man sover typ 5 timmar per natt...

Nog om klageri. Var precis ute och joggade med Tobb, blev en ny runda på 3,5 km. Skönt. Det gjorde åtminstone att jag slappnade av lite mer. Innan dess - efter jobbet - var jag och mamma och letade dator till mig. Hatar phonehouse, massa krångel så det blev inget! Får kolla mer på lördag.

Ska sova nu! Sov gott

pusshej

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0