huh?

Det är så sjukt när man inser att allt man trott var sant, att en av ens närmsta vänner gått bakom ryggen och nu gör allt för att frysa ut en. Jag vet inte om jag ska bry mig eller om jag ska bli ledsen. Det känns inte bra hursomhelst.

Tränade igår efter jobbet (på jobbet). Körde 20 min trappmaskin och 20 min styrka, men stretchade! Så jag har konstigt nog inte alls särskilt mycket träningsverk - förlåt, det här med stretch är något nytt för mig.
Efter jobb och träning mötte jag upp HP vid medis och sen drog vi till Carmen (som vanligt mycket trevligt!) Längesen vi hookade upp. Satt där och snackade, drack och väntade på Jonatan  typ. Han kom kanske vid 10, och då hade vi varit där i 5 timmar - typiskt oss.

Åt precis en härlig och mättande Gi-frukost bestående av ägg och bacon. Ska nog ut och jogga nu, bara jag vaknar till lite, sen blir det jobb!

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0