I will probably be dead.

In hmm.. 6 timmar?
Nejdå, sån resfeber har jag inte hunnit få än. Håller på och packar det sista. Har skrivit ut mina grekiskauppgifter för den här veckan (jävligt många), visste inte att det var så hårt på universitetet. Haha. Skitsamma, perfekt pluggtillfälle när man väl är där. Har betalt de saker som ska betalas, har koll på mitt pass (det är min ständiga följeslagare), har köpt en stock snus (tobbe), har köpt shampo och sånt, har packat - tyvärr är packningen det enda jag inte har koll på, mycket jeans eller enbart klänningar och shorts? Nja.. Det brukar väl vara kallt på kvällen kan man tro, men men. Det löser sig säkert. Ska bara tanka över ny musik till ipoden, plocka ner högtalarna - batteriladdaren till kameran, tjocktröjor och skor. Annars äre lugnt... Om 10 timmar är jag på beachen och softar - JUSTE BIKINI!

Bäst att jag packar ner de saker jag uppenbarligen glömt. Kommer säkert skriva blogg någongång därborta, men inte dagligen. You will miss me! Och jag kommer sakna er!

PUSSHEJ

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0