Löpning!

Längtar verkligen efter nya löparkläder så jag kan känna mig som ett träningsfreak igen. Blir nog jogging en eller två gånger till den här veckan, en av de längre rundorna. Har faktiskt märkt viktmässigt/utseendemässigt att jag börjar komma igång igen. Efter grekland kände jag mig ju assvullig - det var ju semester, men nu känner jag att kroppen börjar tighta till sig lite igen. Kläderna sitter inte riktigt lika tight, ansiktet är inte lika svullet men håret är förbannat kort sen jag klippte det i fredags, nejdå. Men jag klippte det på längden typ 1-2 cm och tro mig - det syns. Men men, nu när jag får pengar ska jag gå och köpa löshårslim så att jag kan ha löshår nån månad. Måste färga också, har grövsta utväxten!

Hörs sen...


Kolla in min och Tobbs löprunda från igår.

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0