My warrior.

Sitter hos Tobbe. Blev en lång dag idag men slumrade till framför tvn efter jobbet. Blev skitarg över att de har bytt ut Mattias och Charlie i lyxfällan och bytt ut dom mot några amatörer som försöker anamma och kopiera deras stil totalt! löjligt!

Körde ett ordentligt träningspass idag på gymmet så gissar på ordentlig träningsverk i magen imorrn! Först 20 min trappmaskin sen 30 minuter styrka på det, jag gissar på ont i magen imorrn! Lite pinsamt vare dock att träna amatörmässigt när PT himself var nere och tränade privat idag. Haha, kändes löjligt att köra de vanliga "rygglyften" när han var där. Men, kanske ska boka in mig hos honom så att han kan göra ett ordentligt träningspass till mig. Skulle behövas!

Imorrn blire jobb på Makalös, sen jogging ute och sen förhoppningsvis party hos Jonte. Älskar att han bor mitt på Söder så det är enkelt att komma dit och enkelt att ta sig därifrån någon annanstans. Sist gick vi ju förbi Bondens, ett ställe jag faktiskt känner för att utforska igen även om målgruppen var yuppie-indies/modetöntar.

Jag och Krimmy planerar kryssning och Johanna måste definitivt med, kanske blir det progg-båten i november - tror jag det var, eller så blir det bara drägg-kryssning med viking. Är dock lite olika tankar om huruvida åldersgränsen gäller och hur man kan ta sig in ändå. Någon som har nått bra tips? 23 känns löjligt.

Varför ens bry sig?
Postat av: Anonym

Det är bara att skriva in sig med ett påhittat personnummer där du är 23 när du bokar. Dom kollar inte leg för det mesta!

2008-09-18 @ 23:32:08
Postat av: Mischa

Schyst... Men de kryssningar jag har varit på har dom krävt passkontroll typ...

2008-09-19 @ 12:21:42
URL: http://missantrop.blogg.se/

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0