Och nu till verkligheten igen...

Det tog väldigt lång tid att komma hem igår, men vid sju var jag hemma... Trött som fan och hungrig. Och så slog det mig att jag ville ut och jogga. Det var svårt att springa i ett rimligt tempo (har ju bestämt att inte bygga stora muskler, och det innebär att jag måste springa långsammare, längre). Men, jag klarade åtminstone typ 2,5-3 km och jag har inte ens träningsverk idag! Det tog 20 minuter att springa, ska göra den turen idag igen. Och vilken adrenalinkick! Varför har jag inte tränat på så länge, jag måste ju vara dum i huvudet...

Appråpå min träningshysteri så bottnar den i allt svullande av chips och framförallt mat på resan! Men det var det värt, det var ju semester!

Är på jobbet nu, har haft fullt upp hela förmiddagen med massa frukostgäster - kul!
Efter jobbet ska jag träffa Venla och Jonatan en sväng och sen hämta Tuld på teatern. Vad händer i helgen då kära vänner?


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0