Söndagsmåndagssång

Igår jobbade jag ju som sagt, var sjukt trött när jag skulle hem men åkte ändå in och mötte Jonatan, Todd och Venla! Mycket trevligt. Sen blev det lite andra avenyn med Tobb. Hade ju helt missat att säsongen satt igång! så fan, nu har vi typ 5 nya avsnitt att se, cool.

Idag har jag jobbat på Makalös och varit sjukt trött, men det gick ändå hyffsat i slutändan. Sen åkte jag och hämtade min dator hos pappa och drog ner till ringen och köpte hårfärg - min utväxt är fruktansvärd. Jag och Tobb ska ut och jogga senare, ska bli skönt. Blev inget igår och kan väl inte säga att motivationen är på topp idag heller, men måste det så måste det göras. 

Tror inte att jag nämnde det men fan vad sjukt att jag mötte två stycken från sekten "the family" hemma hos Nina i lördags, helt creepy. Jag skulle givetvis argumentera med dom men kom väl ingen vart antar jag. Spännande var det åtminstone, även om vi (Krimmy, jag, Johanna och Kim) drev sönder det totalt.


Johanna och Krimmy spexar, som vanligt.


Födelsedagsbarnet


Hahahahaha


fuck vista, går inte att rotera just nu...


Kimpa ville inte vara med.. Jag förstår honom

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0