trööött...

Gårdagen slutade med två dåliga rullar, godis och chips, med min älskling. Den sambofällan (att svulla på söndagar) känns som en vana för oss, nu längtar jag bara tills andra avenyn börjar igen. Var förövrigt in och röstade på vem deras nya karaktär ska bli! Pepp pepp. Haha, patetiskt.

Kom hem från jobbet nyss. Har vart på Makalös idag och hämtade lillasyster på vägen hem så nu har jag lagat mat åt oss, råris med lövbiff, paprika och bearnaise. Vi sitter och kollar på bolibompa och ska snart ut och sparkcykla/jogga. Men en lång kväll blire, ska diska och städa undan också. Imorrn ska jag upp creapy tidigt, klockan halv fem typ. Börjar nämligen halv sju imorrn, men på onsdag får jag sova ut litegrann. Bytte mitt kvällspass på gymmet mot ett kvällspass på Makalös. Jag vågar verkligen inte jobba kvällspasset på gymmet. Tanken på att gå genom den där mörka skogen efter en lång ensam kväll lockar inte. Sist fick jag panikångest! Därför - onsdag Makalös. Ska äta lunch med Hélene då också.

Hörs sen!
 

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0