Bangkok!

Nu blev det en lite snabbare uppdatering har i bloggen. Inte for att jag tror att nagon av mina otroligt hangivna blogglasare bryr mig, men anda!

Nu har vi lamnat paradiset bakom oss, for ett nytt otroligt speciellt och haftigt stalle, namligen Bangkok. Det gar givetvis inte att jamfora med Kho Chang som jag definitivt kommer att atervanda till nagon gang i framtiden, det lovar jag. Vi har rest ca 10 timmar idag. En del oro kring huruvida vi hade blivit blasta samt fatt felaktig information av resebokaren da han inte kunde nagon engelska alls. Men allt gick bra! Vi har akt en variant av tuk-tuk, bat, och sen buss under 7 timmar - suck. Men nu ar vi framme och jag inser snabbt att de sakerna jag hittills hunnit kopa pa Kho Chang har jag blivit blast pa. Pa Khaosan road finns allt man kan tanka sig och mycket mer! Har visade Tobbe mig att man kunde kopa forfalskade pass/id-kort samt studentleg, later otroligt seriost! Vi at givetvis pa Donken sa snart vi fick tillfalle, usch vad jag redan ar trott pa den ensidiga thaimaten! Ge mig korvstroganoff NU!

Som sagt, imorrn vantar nya vyer. Vietnam, Ho Chi Mihn. Planet landar vid nio-tiden och da vantar en lang tagresa pa ca 7 timmar for att na malet med resan - Nha Trang. Forhoppningsvis kommer det att vara jamforbart med Kho Chang vilket jag hogt tvivlar pa, men. Jag ser fram emot ytterligare billiga priser, sol bad och vackra vyer!
p.s. Inatt bor vi pa ett helt okej hostel for 35 kr per person, bra eller vad?

Hors snart!


Varför ens bry sig?
Postat av: tomas

Otroligt häftig gata. Vi var också där dagen innan vi lämnade Thailand. Bodde i närheten. Kram

2009-04-07 @ 23:11:03
URL: http://tomascarneheim.com
Postat av: Mischa

Mm valdigt levande och otrafikerad till skillnad fran resten, nu ar vi i nha trang!

Kram

2009-04-09 @ 06:15:37
URL: http://missantrop.blogg.se/

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0