har saljer dom buckets for 17 kr, det ni

Flummigt inlagg, jag vet. Men hur ska man beskriva anledningen till att man tva dagar i rad sitter och skriver i sin blogg, genom Vietnam?? Vet inte riktigt...
Vi har internet gratis genom hotellet sa har man en dostund gar man ner och satter sig helt enkelt. Idag har vi varit pa stranden och njutit av de totalt livsfarliga vagorna, man vagar helt enkelt inte bada! Jag gick i en gang. Jag spolades langs strandkanten av forsta basta vag, INTE att rekommendera. Sen blev det avduschningar fran hotellet (ligger fem minuter darifran). Vi kom precis hem fran en otroligt god middag samt billiga buckets for runt 17 kr styck. Observera att buckets ar sprithinkar med en del utblandning. Tobbe har gatt upp och sovit. That's it liksom. Men hur som helst blev jag otroligt glad over middagen jag at idag. Jag ar redan (klandra mig) trott pa den asiatiska maten. ALLT smakar likadant, sa nar jag ska ata middag ska det helst vara pasta. Och ni hor ju hur det later, jag och pasta? Nej, jag tal inte gluten, vanligtvis, men har kan jag inte sta emot frestelsen att ata pasta med australiensk graddsas, kycklingfile och svamp for 15 kr. Skulle ni det? Fragan klingar.

Men det var hur gott som helst, och snart ska jag ga och sova i det fraschaste boendet vi har bott i. Vi slipper kackelackor, myror, mygg och geko-odlor till priset av 40 kr/person. Inte illa. Aircondition och badkar (?) har vi ocksa, och tva dubbelsangar. Och stadning och toapapper varje dag! Wow, Im in paradise!

Ni lar hora mer fran mig imorrn! Nu ska jag ga och sova.
Sov gott fuckers!

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0