Back on track.

Sitter hemma i värmen. Är magsjuk. Den här sommaren har friska jag drabbats av samtliga sjukdomar i hemtjänsten - bävar inför svininfluensan. Livet lever vidare, definitivt. Många nya bekantskaper, nya skandaler etc. Framförallt känner jag efter förnyelse, förändring och tillbaka till mitt rätta jag. Fredagkvällen ägnade jag tillsammans med Tobb och kollade "oskyldigt dömd", känns som en bra vana. Jag har även börjar cykla. Och nu slog det mig varför jag gick in på datorn. Jag skulle kolla om det är något yogapass alt. pilates idag eller imorgon. Behöver hitta ett inre lugn.

tjao.

Varför ens bry sig?
Postat av: Min Ven la en boll i min hand (då bokstaverade jag mitt namn för en tant sist)

Här går jag in på misantropens blogg men ingeeet nytt, bloggzor merzor. :)´Vad ska jag annars läsa när jag sitter vid datorn för att plugga? :(



PUssss

2009-08-19 @ 11:56:41
Postat av: tomasc

Har du slutat? Varför det?

2009-09-13 @ 08:49:02
URL: http://tomascarneheim.com

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0