Blev ett dubbelpass igår. Nu, jobb igen...

Snacka om att jag har fått hög arbetsmoral. Men det syns på kontoutdraget...
Igår jobbade jag 15 timmar, det gick bra! Men idag är jag helt slut, och snart ska jag och jobba igen, 10 timmar. Har lite ont i magen och åt precis ett par ägg till frukost.
Försöker få ordning i rummet, men det är hopplöst, och tro mig. Jag måste städa innan det kommer folk hit på min födelsedag. Frågan är egentligen bara när jag ska ha tid för det. Tänkte dammsuga innan jobbet. Måste duscha också. Och oj vad stressigt det blev. Skulle egentligen ha tränat med Krims idag, men hade för ont i magen igårkväll så jag gav mig själv en liten sovmorgon typ.
Höll på att dö av oro igår för att Tobb inte hört av sig - fast han lovat. Det fick han höra idag när han äntligen ringde.

På fredag blire först treehouse spelning och sen blire 44an för hela slanten. Det blir skoj! Och på torsdag ska jag nog bjuda på bruchetta till förrätt, lasagne till middag och typ... något till efterrätt. Om jag har tid, dvs.

Äh, nu måste jag göra lite nytta!

Harebrahej


Varför ens bry sig?
Postat av: tomas

Det låter inte bra att du har magont hela tiden, vad beror det på?

2009-02-24 @ 20:14:18
URL: http://tomascarneheim.com

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0