dagens jävla skämt.

"det var swisch du hette va?
När man inte längre orkar säga nej, då är man trött. Och där är jag nu. Inne på 15e timmen jobb, tror jag. När jag kom hem för att äta lite mat var Krimmy och Johanna i full fart med att boka sin Thai-resa. De ska dock mellanlanda i Wien på hemresan, i 11 timmar. Gillar den? Nu ångrar ni er, ni skulle åkt med det skumma Ukrainska flygbolaget. Mohaha.
Thailand blir sjukt roligt, (och sjukt). Fire om man säger så!

När jag kommer hem från jobbet ska jag kolla senaste avsnittet av gossip och andra avenyn, det kan jag unna mig. Imorrn hoppas jag på att jag kommer upp i tid, högst tvivelaktigt.

Näe, nu är det back to work. harebrahej


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0