det var det där om ett par byxor.

Tredje dagen i rad som jag tränar. Krimmy är en bra träningsmate har jag kommit på, och Crosstrainers är det nya det liksom. Imorrn äre fredag och helgen står fortfarande öppen, wassup liksom?

Har blivit rätt mycket nu i kvällspatrullen så har det rätt stressigt, hinner inte skriva i bloggen på kvällarna. Både igår och idag har det blivit övertid, 180 kr. Klirrar fint. Hur som helst. Imorrn äre jobb 7-14, sen hämta Tuld och gå till tandläkaren. På kvällen vet jag inte riktigt, hörde något om någon middagsbuffé med Tantan. Vore roligt, och på lördag blire häng med mitt favoritpar Venla och Tantan. Nu är det inte längre lika lång tid tills Tobb kommer hem, en och en halv bara. Snart en. Det har gått rätt snabbt ändå måste jag säga, livet flyter på liksom - tro det eller ej.
På söndag blire nog fika med Nathalie, trevligt. Längesen.

Btw, idag gillar jag mina kvällskollegor - dom är guld. Stör mig på att hela helgen är ledig från jobb, borde försöka få in något någonstans. Eventuellt. Får se liksom.

Ikväll tänker jag på min mormor...

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0