Förresten.

Är inne på min 9:onde jobbtimme av 16. Hua. Tur att man inte jobbar dubbelpass så ofta, det hade man inte pallat.
Imorrn blire träning med Krimmy förhoppningsvis. Tänkte ta en titt upp till lillsyrran också och se hur läget står till. Var evigheter (känns det som) som jag var där och hälsade på! Ska nog ringa Hélene med en gång. På kvällen är det jobb igen, men tänkte försöka hinna med en hel del på dagen. Jag är ledig hela helgen nu igen? Skumt. Iofs jobbar jag varje dag nästa vecka utom torsdag, så säkert därför jag planerat som jag gjort. Borde ändå försöka få in något pass i helgen. Min Tobb är ju inte hemma, och har inte särskilt mycket pengar - varför inte jobba?

Förresten, har ni sett hur blond jag är nu?


Här snackar vi old lady.

Varför ens bry sig?
Postat av: tomascarneheim

Ta du och jobba och dra in lite pengar inför Thailand ;-D

2009-02-04 @ 17:57:29
URL: http://tomascarneheim.com

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0