2008

Årets bok:
Stella & Sebastian

Årets låt:
Nobody's lonely tonight - moneybrother

Årets film:
Sex and the city, mamma mia!

Årets konsert:
Hanoi Rocks på Kägelbanan

Årets resa:
Oj... Kefalonia med Tobbe!



Årets fest:
Halloween hos Mattias.



Årets roligaste händelse:
Midsommar i Östhammar.



Årets tillkomna umgänge:
Jonatan, Emil, Niklas och Mattias.



Årets sanning:
Framtiden är oviss.

Årets kris:
Varsel av jobb.

Årets händelse:
Märta




Årets ogenomförda planer:
Luff i USA, Ö-luff i Grekland, Peace and love.

Årets finaste:
Att jag har min fina underbara pojkvän kvar och att vi har det så bra tillsammans.




Årets nygamling:
Jonatan! Tantan, min bästa killkompis utan all tvivlan.



Årets vänner:
HP såklart! Fyfan vad vi har kul tillsammans. Trodde aldrig att jag skulle känna den trygghet och glädje som jag känner med er. Vi har så jävla kul, vi gör så sjuka saker men vi vet alltid vart vi har varandra. Förresten, hörde jag skål?

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0