Ett ord - sliten

Fyfan vad jag är sliten idag. Ärligt talat! Men det är det värt. Gårdagen var superlyckad. Alla dök upp, alla var på gott humör och Jonatan blev så himla glad och överraskad! Jag och Johanna kom hem vid fem, därför är jag lite trött idag, så att säga. Vi skulle ha sovit hos Krimmy men så blev det inte, lika bra det med tanke på hur länge jag sov idag. Jag och Johanna har varit på loppis med mamma. Snart ska jag till far min och äta linssoppa. Kvällen blir definitivt lugn. Imorgon blire träning och jobb på kvällen, samma med tisdag. Efter helgen kommer sundhetstecknena tillbaks!
Tack Venla för en otroligt rolig kväll!  Det där fixade du galant!


Varför ens bry sig?
Postat av: tomascarneheim

jonte är en riktig led zepelinare

2009-01-25 @ 21:05:35
URL: http://tomascarneheim.com
Postat av: Mischa

Riktigt unik!

2009-01-25 @ 21:24:47
URL: http://missantrop.blogg.se/

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0