Febersvett

Kom precis hem från jobbet, ett sextimmarspass som kändes som nio. Jag har haft feber sen jag vaknade och dagen har flytit på i rätt långsamt tempo. Jag och Johanna tog en promenad till Skanstull, åt grekiskt. Råkade töjja öronen. Jag bad om att få en ny tunnel med 10 mm omkrets. Det borde jag inte ha gjort. När jag provade den nya tunneln visade det sig att jag hade 8 i öronen, ajajaj. Så jag var tvungen att töja till tio, man får ju inte lämna tillbaks provade smycken liksom. Så nu sitter jag här med feber och öronsmärtor och tycker synd om mig själv. Snäll pojkvän som man har kom han och hämtade mig så jag kom hem smärtfritt...

Imorrn är jag ledig, det ska bli skönt! Ska ligga i sängen och slappa, eventuellt träna om jag mår bättre, annars funkar en promenad i solskenet alldeles utmärkt det med. På kvällen - middag hos Mattias.

Sov gott!

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0