Hemkommen.

Jag är så jävla duktig! Jag jobbade kväll igår, morgon idag och hann med en konsert och en massa vin emellan. Detta resulterade givetvis i en dålig sömn-natt och en seg dag på jobbet. Men annars är det bra!
Vi missade tyvärr Treehouse igår, tydligen hade det varit riktigt bra.
Kom precis hem från globen där jag handlat kläder på rea för Johannas pengar, trevligt. Blev två tröjor och en ny bh. Sammanlagt 164 kr, billigt va?


Börjar känna att det närmas sig att min Tobb ska åka. Ledsamt, jobbigt men jävligt kul för honom. Det enda som är bra är att en månad nog går ganska snabbt, kanske inte till en början. Men ska se till att jobba jäkligt mycket så jag får ut en schyst mars lön! Appråpå jobb. Bokade in jobb onsdag, torsdag nästa vecka, så nu kommer jag nog få ut runt 18000 i februari, inte helt fel. Ska betala Thailands-resan då - till Tobbe, han har lagt ut som vanligt. Spara pengar, vaccination och ryggsäck har jag önskat mig i födelsedagspresent. Sånna där tråkiga grejer att betala själv.


Ikväll blire nog en ganska lugn kväll, känner mig lite slut efter gårdagen.


Harebrahej



Diggar min halsduk med luva!


Johanna och det klassiska t-banavinet


Johanna och Krimmy


Aksels (Venlas brorsa)s band

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0