Hemmastök

Idag har vi städat/möblerat lite här hemma. Min säng hamnade i Tildes rum och jag fick den större 140 sängen. Så nu slipper jag och Tobb nudda varandra när vi sover! Ikväll känner jag för tv-serier, men inga nya avsnitt har dykt upp. Johanna ska säkert gå och lägga sig tidigt, jag borde städa badrummen, men föredrar att göra sånt när jag är ensam hemma. Imorrn blire stök i rummet också, håller på och tvättar. Måste damma/dammsuga/torka golven. Så nu vet ni det...

Var förbi pappa nu ikväll. Märta sken som en sol, att se en bebis skratta måste vara en av de mest gulligaste grejerna. Jag killade henne på läppen med fingret, då skrattade hon med hela ansiktet!

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0