Stressmage

Otrevligt, eller hur? Men just nu, i och med den allmänna stress med jobb och det, får jag ont i magen av precis allt jag äter just nu. Kul!

Har varit på hemtjänsten idag och jobbat. Var förvånat nog otroligt kravlöst och skönt. Efter jobbet åkte jag hem till far för att hälsa på lillasyster. Hon har verkligen växt otroligt mycket på bara två veckor - tyvärr var det så länge sen jag hade tid att hälsa på. Den där lilla damen har temperament! Hon passar att heta Märta.
Nu sitter jag hemma hos Tobb och gottar mig i Thailandsplaner när han själv duschar. Imorrn blire träning med Johanna igen. Älskar att jag har kommit igång igen! Känns riktigt bra och avkopplande. Man blir så skön i kroppen när man tränat, har lättare att slappna av och framförallt känner man sig mycket snyggare. Well. Undrar vad som händer i helgen, tror jag ska tacka ja om de erbjuder mig att jobba lördag, nu har jag åtminstone ett mål med allt detta helgjobb. 

Vill också belysa min underbara vän Johanna som tog tjuren vid hornen igår och stod vid min sida hundra procent, en kräfta att räkna med helt enkelt!

Sov gott 

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0