Till er som undrar

Så är jag hemma nu, i tryggt förvar i Kärrtorp, men fan vad taxin kostade - 170 kr från medis. Har aldrig varit med om något liknande. Usch. Men det har varit en trevlig kväll. Utgång med Johanna, Mattias, Jonatan, Krimmy, Julia och Rob, Ett trevligt gäng helt enkelt. Underbara bar blev det, sen hemgång. Vi är ju inte klubb-människor, även om vi vill så får det bli en senare uppgörelse.
Kul att träffa Tan-tan längesen på tu-man-hand. Haha. Inte för att vi var två, men vi han snacka. Och det är en poäng med det. Efter ett par glas vin, och väldigt mycket vatten känner jag mig fit-for-fight för träning imorrn, 11, right? Där lurade vi dig allt Krimmy, ett menade vi! HAHA. Kul va?
Imorrn blire träning, sen är resten av dagen otroligt intensiv! Tror nog att jag sover hos Krimmy efter morgondagen så kan Aniiiiiita köpa pizza på söndag, låter bekvämt och bra. Gillade starkt dagens konversation:

(Bakgrundshistorien: Johanna smyger på E, enligt Mischa, blir vän med vänners kompisar. Vid matbordet)
Mischa: Men jag tror nog att du kan smyga på henne till kyrkogården.
Johanna: Det kan ju du göra.
Mischa: AAh!
Johanna: Tänk om du skulle komma där med lock och slå slå slå framför helt plötsligt.

Mischa: Låter som en bra idé. Tack!

Johanna: Men du får ju inte göra det på kyrkogården, det vore hedniskt. (?)

Mischa: Men det är lugnt, då gör jag det vid Råcksta tunnelbana.


Ni förstår jargonen, underbar!



Det är så kul att Johanna bor hos mig igen! Då fortsätter detta dygnet runt. En grej mamma hörde igår var:

Johanna: Men då betalar du taxi ikväll...

Mischa: Haha, nej... DU har ju hur mycket pengar som helst, glöm det!


ÄLSKAR DIG JOHANNA! DU ÄR BÄST!



Johanna i mammas kappa som btw är till salu.

p.s. Krims I have not forgotten about you, you are wonderful and i love you all the way to the earth is dying, then we both die too.


Okej. P.S två. Detta inlägg är väldigt flummigt - vad är klockan? mm precis, 2! my dear. JUSTE


Varför ens bry sig?
Postat av: tomascarneheim

Det var ett mycket snöigt inlägg, men så får det väl också vara inom bloggeriet. Vi ses imorrn. Kram Pappa

2009-01-24 @ 11:21:02
URL: http://tomascarneheim.com

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0