händelse-update

Gårdagen var sjukt rolig!
Började med en fika med Emilie. Fortsatte med en trevlig middag med HP och mycket jobbsnack. Sen blev det en massa rosévin och en girls-night-out med Krimsan och Emilie. Började på pet-sounds - rätt trist. Vi drog till en asschyst klubb på mosebacke. Underbart att sitta uppe på takterassen i sommarvärmen och bara ha det skönt! Efter det blev det givetvis ett besök på grillen och avslutades med ett glas på imperiet vid tre-tiden. Var hemma vid fyra/halvfem efter att ha promenerat hem i sommarvärmen!

Ett par roliga krimmy-anekdoter från igår.

Händelse 1:
Vi går längs götgatsbacken i jakt på fyllekäk då en grek plötsligt går bredvid oss och konverserar.
Jag: "posselääne"
Han: "Stefanos"
Krimmy: "Did you say that your name was Muhammed".

pause - skratt.

Händelse 2:
Jag i samförstånd med Krimmy: Emilie är verkligen smal, hon har 24 i jeans.
Krimmy till Emilie (senare), helt random: Jag har 32 i jeans.

Från det ena till det andra!
Jag har hoppat med den galna och roliga idén att följa med Emilie till Sydamerika. På fredag bokar vi. Vi flyger till Sa Paolo, bussar oss ner till Uruguay och senare till Argentina och det underbara och omtala "bouenos aires" (förmodligen felstavat). Galet men helt jävla underbart. Åker i mitten av september!

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0