Hej hälsa

Tänkte uppdatera er om min nuvarande "hälsosituation". Jag började ju promenera en timme varje dag den fjärde maj. Till det började jag äta enligt ISO-dieten, vilket är en version av GI, ungefär som steg tre. Enligt ISO får man äta kolhydrater men enbart fullkorns-produkter samt råris. Jag har valt att inte äta pasta. Det har gått bra måste jag säga. Äve om kosthållningen inte riktigt håller i sig. Försöker i största mån fortfarande undvika saker som pasta och bröd, men äter det ibland. Samma med snabbmat, som förut (och i Thailand) var en rutin. Jag promenerar minst en timme om dagen, sex dagar i veckan. Jag är stolt över mig själv! Jag är nästan tillbaks i min forna form. Och jag har hittat ro och egentid i promenaderna. Bra tid att tänka och lyssna på sin favoritmusik. Bra att få frisk luft i sin hemmiljö. Jag har dessutom inte köpt något SL-kort den här månaden då jag faktiskt promenerar till Skanstull/Söder de dagar jag vill in till stan. Grymt tycker jag! Mycket credd tack!


Sista dagen i Thailand (1 ½ månad sen)


I helgen. Lite blekare

Varför ens bry sig?
Postat av: Venla

CREDD TILL DIG!



Åh, jag beundrar dig och din diciplin. Måste ta efter. Funtar faktiskt på att inte köpa sl-kort den här månaden (och för mig är det ju inte samma BRAGD ändå när jag bor i stan heh)



Jäklar vad du var lik din vän Amanda på den nedersta bilden btw...



Jag saknar dig. Hoppas ni hade en trevlig midsommar igår!



pusspuss

2009-06-20 @ 09:44:37

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0