back to the reality.

Nu har äntligen min kära kommit hem! Pirrade i magen när jag begav mig de tre minuter som är mellan oss igår kväll, gladeligen är allt som vanligt! Det som skrämmer mig mest när vi är borta från varandra är egentligen inte enskilda händelser som kan ge konsekvenser, snarare att jag är rädd att tappa bort mig själv i vardagen, strukturera om vardagen. Men, man har ju blivit äldre. Den här gången har det funkat otroligt bra!
Idag har vi ätit lunch i globen på buffén på "Röde kvarn". Riktigt bra pris, 68 spänn för buffé blandad med dagens husman, pizza och asiatmat. Passade mitt hjärta bra som tröttnat på thai-skit-mat.

Sen har jag tränat med Krims också! Körde ett rejält konditionspass på crosstrainers samt lite styrkeövningar med mina nya träningshandskar. Ska tvinga ut min Tobb på en promenad när jag slutar jobba, en ny bra rutin tycker jag - segt tycker han. Men sånna är vi, och vi är bra ihop! Ser verkligen fram emot vår resa som börjar närma sig, runt tre veckor kvar, så imorrn på dagen ska jag träffa Krims och skaffa pass, vaccinera mig, träna, younameit. Ska försöka hinna med att sola också så jag inte blir helt svedd när jag kommer ner till värmen.

Hoppas ni haft en bra dag!

pusshej

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0