Exhausted

Idag har jag ruggit ont i benen. Men jag har vaknat i tid. Planen för idag är att hämta ut mitt pass, åka och sola samt diska den mirakulöst stora disken härhemma. Ikväll är det jobb - sista kvällspasset så jag har i ett svagt ögonblick lovat att bjuda mina kollegor på tårta? Well. Vi får se.

Resten av veckan är det jobb dagtid som gäller. Till fredag, efter det är jag ledig. Jag och Tobbe planerade vår resa igår. Ser ut som det blir:

Bangkok - Pattaya (taxi eller turistbuss) övernattning i en natt eller två.
Pattaya - Koh Samet (taxi och båt), återhämtning och solande efter den långa resan.
Koh Samet - Bangkok
Bangkok - ? (ett land vi ännu inte bestämt. Malaysia, Laos eller Kambodja)
? - Koh Samui
Koh Samui - Koh pan-gang
Koh pan-gang - Bangkok Sen hemresa.

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0