Home sweet home...

Den här veckan har verkligen dominerats av jobb, jobb och jobb. Längesen jag jobbade en heltidsvecka med 7.30-16.45 pass. Men, nu är den nästan klar - veckan. Nästa vecka jobbar jag mer balanserat, fyra dagar och två kvällar. Kvällarna i mitten så jag får sova ut litegrann. Samtidigt känner jag mig inte riktigt frisk. Lite förkyld och halsont, men det är inte konstigt. In och ut-arbetsmiljön har gjort att man ständigt rör sig i temperaturförändringar mellan rumstemperatur och kyla liksom.

Igår gick jag ut en stund - mot alla odds. Blev en riktigt trevlig kväll men det var inte roligt att jobba idag - jag lovar. Jag, Krims, Johanna, Mattias och Kanat + 4 blev det. På tuck. Treehouse har spelning där nästa fredag, blir roligt som vanligt. Ikväll har jag varit med lillasyster och kollat "highschool-musical" ettan. Är det bara jag som tycker att den är sjukt amerikansk och tillgjord? Zac och Vanessa, Troy och Gabriella - fjantar?

I helgen blire konsert ggr 2. Imorrn Hello Saferide på Tyrol och på söndag Thåström på cirkus (vareväl?). Blir riktigt kul faktiskt. På lördag blire eventuellt kurdisk fest i solnahallen (om vi blir inbjudna).

Harebrahej!


Varför ens bry sig?
Postat av: Tomas Carneheim

Arbeit machts frei!!!



Jo, Cirkus var det :-D

2009-03-13 @ 08:48:35
URL: http://tomascarneheim.com

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0