ofattbart

Jag har följt en gammal bekants blogg under en tid. Hon har skrivit på ett underhållande sätt om sin graviditet och förväntan inför att bli mamma. Nu läste jag precis att hon har fött sitt barn - dött. Så fruktansvärt!
Jag läste precis hennes inlägg om dagen då det hände, jag höll verkligen på att börja gråta. Alla tankar går nu till denna tjej som skulle varit mamma till ett friskt och levande barn idag. Peace!

Med mig är det annars bra. Trött på att jobba känner jag. Men nu är det bara runt två veckor kvar tills vi lämnar skit-sverige för varmare bredgrader. Imorse när jag vaknade visste jag att den här dagen skulle bli piss - kolla ut genom fönstret liksom. Plussa på att cykla i det här vädret - plussa på att cykla mellan olika adresser vid olika t-banestationer i det här vädret - bajs helt enkelt.
Ikväll ska jag och Tobb ut och äta, fira våra fyra år tillsammans. Blir nog grekiska restaurangen vi var på i lördags, är sugen på veg-tallriken med wienerdolmar, halloumi, tzatsiki, friterat bröd, houmus mm. Smaskens.

Näe nu ska jag äta lite lunch i form av råris, köttbullar och tzatsiki - homemade. Harebra hej

Varför ens bry sig?
Postat av: TC

Haha, skitsverige ;-D

Postat av: TC

Ok återigen grattis till dig och Tåbb.



Läs gärna den här boken: 01/tabb.html" rel="nofollow">http://www.alba.nu/Alba201/tabb.html


Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0