Tid

En fråga bara - hur fan ska man få tiden att räcka till?
De senaste månaderna har jag jobbat sjukt mycket. Men en av dom var min kära borta så jag tänkte inte så mycket på tiden ifråga. Men nu. Nu när jag vill ha tid för honom har jag svårt att vaska fram den, samtidigt som jag ska hålla samma jobbtempo, kompistempo och träningstempo. Någon som har något tips för att tiden ska räcka till?

Idag har jag varit och solat med Krimmy - förberedelse inför Thailand. När jag kom ur solariet hade jag fått fräknar-chock och jag var alldeles prickig i ansiktet. Får väl lita på dom som säger att det är sött med fräknar. Efter solariet blev det en promenad istället för träning, kolla vädret liksom! Gick från hornstull till skanstull längs vattnet, där mötte vi Hélene och Märta som var ute med mamma-gruppen. Sen blev det självklart grek-käk på gyrella som vi numer är stammisar på. Blev irriterad på personalen - varenda gång man beställer souvlaki med ris frågar dom: spett eller strimlat. Så idag sa jag till dom att jag faktiskt visste skillnaden mellan souvlaki och gyros. That's it.
Är hemma nu för en liten rast från jobbet. Efter jobbet blire förmodligen afterwork och kanske möter vi upp Johanna och gitarrerna (som själv är ute och slirar), vi får se!

Imorrn blire bio med Venla. Ska se filmen "milk", sen tänkte jag försöka hinna med en sväng hem till c/o Carneheim och hälsa på lillasyster som växer i en makalös takt. Hon kan snart stå på egna ben!

Haredåligthej

Varför ens bry sig?
Postat av: Anonym

NU haru inte uppdaterat på länge. JHag är en av dina trogna läsare och väntar...:) Var spelningen bra igår? PUSS Fr Venla

2009-03-22 @ 10:19:33
Postat av: Anonym

NU haru inte uppdaterat på länge. JHag är en av dina trogna läsare och väntar...:) Var spelningen bra igår? PUSS Fr Venla

2009-03-22 @ 10:19:42

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0