Back on track

Välkomna tillbaks till den bästa uppdateringen ever!
Jag har haft det otroligt underbart i Thailand men är nu hemma efter en månads tid. Resan har varit solig, äventyrlig, mysig och givande! Mer om det vid annat tillfälle. Jag har varit hemma sen i torsdags. På den tiden har jag hunnit med att ränna omkring och träffa en massa folk.
Nu är det dock måndag och jag har insett att mitt konstanta semester-leverna har satt lite spår så nu jävlar blir det nystart igen. Har dock haft en väldigt sund vana som jag även tagit med mig hem och fortsatt med, nämligen morgonpromenaderna! Men idag är det måndag, och klyschigt nog den dag som alla nystarter börjar. Jag har börjat med en timmes promenad runt i området, ätit en halv fullkornsskiva med keso och kotlettpastrami samt en tallrik yoghurt med rivet päron i. Låter bra va? Till lunch idag blir det en pastrami-sallad med keso, sallad, etc. Ska försöka hålla det här nu i ett par veckor, men ni som känner mig vet att det brukar bli annorlunda till helgen. Men vi får se helt enkelt. Ska åtminstone försöka komma i schack med min mage som på senare ätit väldigt ohälsosamt! That's it.

Ni lär se mer av mig framöver,
harebrahej fuckers


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0