Duktigt!

Är nyligen hemkommen från en lång dag. Började dagen 7.30 med att jobba på i hemtjänsten. Åt lunch med Tompa vid elvatiden, jobbade vidare till halvtvå. Tog en promenad in till Söder, 45 min. Gick runt och kollade affärer. Promenerade till gruppboendet där jag jobbar sporadiskt. Jobbade där mellan 15-21 och sen gick jag hem i 45 min! Grymt, eller hur?

Hur som. Planen inför morgondagen är att vakna, ta en promenad. Börja jobba klockan 12, sluta jobba 22.45, hooka upp med dom andra och ta ett par glas. Åka hem, sova. Vakna upp och vara ledig på torsdag! Wonderful. Jag var en tråkig flickvän igår. Jag och Tobb skulle mysa och kolla på nån film. Vi fastnade framför Filip och Fredrik (mina hat-tv-profiler) och givetvis somnade jag! Bara en halvtimme efter vi träffats. Stackars min pojkvän. Jag somnar jämt! Hur som... Dags att ta itu med det där med nedladdning. Tror att det släppts ett nytt 90210 och Gossip girl, eller har jag fel?

pusshej

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0