Jippie!

Har varit hos läkaren precis. Han bekfräftade det jag hoppats på - det var bara en rejäl sträckning! Gud vad skönt, då slipper man bli invalid för resten av livet. Skämt åsido. Ska börja jobba igen på fredag. Var förbi idag och hämtade mitt sommarschema. Det såg bra ut! Jag har ingenting emot att jobba i hemtjänsten under sommaren, det är den bästa tiden. Jag blev rätt glad idag. Träningen börjar ge resultat vilket är väldigt kul!
Skippade dock core-träningen idag eftersom den fokuserar just på musklerna i ryggen, som jag för närvarande har inflammation i. Så, blir en lång promenad senare istället!

Ikväll blire grillning hos Krims. Trevligt! Ska nog köpa med mig biff eller nått annat smaskigt. Imorrn ska jag vara barnvakt åt lilla Märt. Spännande! Blir definitivt en promenad där på kvällen. Hon gillar att ligga i vagnen den där lilla!


Jag och Krims på gyrella under förra veckan

Varför ens bry sig?
Postat av: TC

bra bild på dig och krims


Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0