måndagssång

Idag har också varit en intensiv dag. Vaknade tio minuter innan jobbet skulle börja med kraftig huvudvärk och trötthet. Kanske det är som pappa säger att herpes ger en nedsatt humör/fysik/känslighet? Hur som. Kom tio minuter försent till jobbet. Jobbade på duktigt, sov en timme på rasten. Promenerade in till Carneheim från jobbet, 45 min. Lekte med lilla Märt som mest är ett stort leende. Åt god stroganoff med råris (såklart), promenerade med pappa och slutligen, bio med Johanna och promenad hem. Vi såg "the reader", Kate Winslets nya. Vet inte om jag tyckte den var något för mig. Lite långsam, riktig tantdrama på nå vis. Men hursom, man kan ju inte missa hennes filmer. Hon är en av de skådisar som är stora och berömda som jag beundrar. Hon utstrålar sundhet och talang - grym kombination.

Imorrn är jag ledig, första dagen av 9. Klockan elva ska jag möta Michaela och ta en fika, grymt längesen. Hon har varit i Asien, jag har varit i Asien, men inte under samma tid. Efter det ska jag spendera dagen med min kära. Det känns som vi inte har umgåtts riktigt sen Thailand, trist tycker jag. Förhoppningsvis blir det en tur till Ikea och sen någon mysig middag någonstans.

Hoppas allt är bra!

Varför ens bry sig?
Postat av: tomasc

Ja, den där filmen är nog inget för mig ändå

2009-05-12 @ 20:46:50
URL: http://tomascarneheim.com
Postat av: tomasc

förresten, måndagssång...är det från thåströms förra?

2009-05-12 @ 21:04:15
URL: http://tomascarneheim.com
Postat av: Mischa

Nej se den inte. Ja, jag tror det :)

2009-05-13 @ 10:35:49
URL: http://missantrop.blogg.se/

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0